Announcement

Collapse
No announcement yet.

probleme avec mon delta pulse tres urget s'il vous plait

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• probleme avec mon delta pulse tres urget s'il vous plait

j'ai fait une bobine carre 1m*1m avec le cable adsl 16 tours.malheuresement elle m'a endomager mon delta .
    il ya seulement du bruit(bizzzzzzzzzzzzzzzzz) mais il ne detecte rien.que dois je faire s'il vous plait

Une Bobine, write in English.

Comment

Originally posted by pigeon View Post
      j'ai fait une bobine carre 1m*1m avec le cable adsl 16 tours.malheuresement elle m'a endomager mon delta .
      il ya seulement du bruit(bizzzzzzzzzzzzzzzzz) mais il ne detecte rien.que dois je faire s'il vous plait
      Bonjour,

Sur ce site, le mieux est d'écrire en Anglais, si tu veux que quelqu'un puisse de répondre.

Pour info ; Une bobine en Anglais = Search coil.

Traduction de ton texte en Anglais

" I made a square search coil (1x1m 16 turns) with an ADSL cable, but Now my Delta does not work anymore, only his "bzzzzzzzzzzzzzzzzzz" is audible. Can anyone help me solve this problem. Thank you in advance ".

Legaucho

Comment

Originally posted by Legaucho View Post
        Bonjour,

Sur ce site, le mieux est d'écrire en Anglais, si tu veux que quelqu'un puisse de répondre.

Pour info ; Une bobine en Anglais = Search coil.

Traduction de ton texte en Anglais

" I made a square search coil (1x1m 16 turns) with an ADSL cable, but Now my Delta does not work anymore, only his "bzzzzzzzzzzzzzzzzzz" is audible. Can anyone help me solve this problem. Thank you in advance ".

Legaucho
        Now does it work ok with small (normal) coil???
        If yes then you maybe make mistake at the coil connection. Who is the dc resistance of the 1x1m coil??

Comment

Working...
        X